alacakaranlı filmi

SEVGİLİ TWİLİGHT HAYRANLARI ; SİZLERE YENİ 3 KATEGORİ AÇTIM.BUNLARA DAHA YAZI EKLENMEDİ AMA AÇIKLAMALARINI YAPIYORUM …

STARDOLL : ARKADAŞLAR BELKİ BİLİYORSUNUZDUR..STARDOLL OYUN VAR.  VE BENDE ORDA ÜYEYİM. ( she-_-miley ) TWİLİGHT HAYRANLARI İÇİN KLUPTE AÇTIM (selen-dilan) TWİLİGHT HAYRANLARI İÇİN YARIŞMALAR DÜZENLİCEM VE KAZANANLARI STARDOLL KATEGORİSİNDEKİ YAZIYA EKLİCEM .SİZLERDE GÖRÜŞLERİNİ YAZARSINIZ…

İSTEKLER : İSTEKLER BÖLÜMÜNDE İSE SİZLER BANA ADINIZI VEYA NE YAZCAĞIMI SÖLİYECEKSİNİZ BENDE SİZLERE ÖZEL FOTOLAR HAZIRLICAM.ÖRNEĞİN EDWARD’IN ÜZERİNE ADINIZI YAZICAM VE YAYINLICAM .SİZDE ALACABİLCEKSİNİZ.

DERGİLER: BU BÖLÜME İSE SİZLERE DERGİLERDEN TWİLİGHT VE TWİLİGHT OYUNCULARINDAN POSTER , RÖPORTAJ , RESİM V.S. HABERLERİ YAZICAM HEMDE HANGİ DERGİ OLDUGUNU YAZIP SİZLERİNDE DERGİNİN ELLERİNİZDE OLMASINI SAĞLICAM!!!

ŞİMDİLİK BÖLÜMLER BU KADAR UMARIM TWİLİGHT HAYRANLARI İÇİN BİRŞEYLER YAPABİLİYORUMDUR !!!

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s